راه اندازی تجهیزات آشپزخانه | بلاگ

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

ساخت وبلاگ

تهیه وسایل کمکی در یک آشپزخانه می تواند به پیشرفت کار شما کمک کند به شرط آن که شما هوشمندانه آن را تهیه کنید . برعکس این موضوع نیز صدق می کند یعنی اگر شما در تهیه وسایل مربوط به آشپزی در آشپزخانه صنعتی بی توجه باشید و یا نکات مهم را در خرید آن ها در نظر نگیرید تنها بودجه ی خود را هدر داده اید و هم چنین ممکن است در کیفیت غذای شما نیز تاثیر منفی داشته باشید.

کباب پز گازی ایستاده

کباب ها از تنوع بالایی برخوردار هستند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند . شیوه ی طبخ کباب ها نیز متنوع است برخی از آن ها مانند کباب کوبیده با گوشت چرخ کرده تهیه می شود و برخی با گوشت های تکه ای.

اگر شما صاحب یک آشپزخانه ی صنعتی ایرانی هستید وجود کباب ها در منوی رستوران شما ضروری است بنابر این شما برای تهیه کباب آن هم در حجم بالا به یک کباب پز گازی ایستاده نیازمند هستید .

این دستگاه در ظرفیت های متنوعی طراحی و ساخته شده که شما با توجه به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

کباب پز تابشی کشویی ۴۰ سیخ

یکی از عامل هایی که در تهیه کباب باید آن را مد نظر گرفت بوی ناشی از طبخ کباب است که ممکن است فضای محدود آشپزخانه را آلوده به چربی کند.طراحی و ساخت منحصر به فرد کباب پز تابشی کشویی ۴۰ سیخ به نوعی است که امکان ریختن چربی کباب به روی شعله های آتش را ندارد و این امر باعث می شود که تا حد زیادی از تولید دود جلوگیری شود .

این وسیله برای آشپزخانه های کوچک نیز مناسب است زیرا با توجه به ظرفیت کم این وسیله برای سیخ کباب ، اندازه ی کوچکتری دارد .

کباب پز تابشی کشویی ۱۰ سیخ

برای راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی لزوما نیازی نیست که شما یک فضای بزرگ داشته باشید . حتی با داشتن یک آشپزخانه ی کوچک نیز میتوانید به صورت بیرون بر غذا تهیه کنید . آشپزخانه های کوچک لزوما نیاز به وسایل کوچک دارند بنابراین شما میتوانید در ابتدای کارتان غذای کمتری به مشتریان ارائه دهید و به مرور کار خود را گسترش دهید.

اگر قصد دارید در منوی خود کباب را نیز قرار دهید میتوانید یک کباب پز تابشی کشویی ۱۰ سیخ تهیه کنید هم چنین از این وسیله ی کم جا را میتوانید در محیط های خانگی نیز استفاده کنید. این وسیله با طراحی ویژه خود دود کمتری در حین طبخ کباب ایجاد میکند.

کباب پز تابشی کشویی ۳۰ سیخ

چیدمان منوی رستوران یکی از کارهای ابتدایی در راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی است که باید با دقت بالایی انجام شود زیرا این موضوع جزو رکن اصلی رستوران شما محسوب می شود. شما میتوانید تنها انواع کباب های مختلف را در منوی رستوران خود داشته باشید و یا می توانید خورشت های ایرانی و یا حتی دیزی را در منوی رستورانی خود بگنجانید .

اگر قصد سرو کردن کباب را دارید میتوانید یک دستگاه کباب پز تابشی کشویی ۳۰ سیخ تهیه کنید . هم چنین شما میتوانید با استفاده از این وسیله ماهی کبابی و یا انواع استیک مرغ و گوشت را نیز طبخ کنید.

کباب پز تابشی کشویی ۲۰ سیخ

این که کباب به طور کامل پخته شود و در عین حال خشک نشود یک چالش است . شما در صورتی می توانید یک کباب آبدار و در عین حال مغز پخت را داشته باشید که در آشپزخانه ی خود یک کباب پز مناسب داشته باشید . کباب پز تابشی کشویی ۲۰ سیخ یکی از همین کباب پز های مناسب است زیرا اول اینکه حجم دود تولیدی را به دلیل ساختار خاص این دستگاه کم می کند و هم چنین با طراحی که دارد مانع از خشک شدن کباب شده بنابراین یک کباب درجه یک را برای شما طبخ می کند.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 228 تاريخ : سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:11

رعایت نظافت و بهداشت در حرفه ی رستوران داری امری بسیار ضروری است. تازگی غذا نیز جزو یکی از مهم ترین نکاتی است که هر صاحب رستورانی باید به آن پایبند باشد زیرا شما در قبال سلامتی مشتریان مسئول هستید و اگر به آن ها بابت غذای نامناسب شما گزندی وارد شود باید پاسخگو باشید.

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۶۰۰ سیخ

کباب یکی از محبوب ترین غذاها در سفره های ایرانی است این غذای پرطرفدار در بسیاری ازمجالس از جمله  عروسی ها و مجالس عزا نیز حضور دارد. کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۶۰۰ سیخ یک وسیله با ظرفیت بسیار بالا برای سفارش های بالا است که برای بسیاری از رستوران ها و تالار های پذیرایی گزینه ی مناسبی است. این وسیله میتواند در مدت زمان نسبتا کوتاهی تعداد هزاروششصد سیخ از انواع کباب ها را آماده کند و به طور یکنواخت و کامل آن ها را بپزد.نکته ای که بسیار اهمیت دارد شست و شوی این دستگاه است که به راحتی امکان پذیر است.

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۲۰۰ سیخ

این وسایل بسیار کارآمد برای تهیه کباب در تعداد انبوه در مدت زمان کم است این وسیله بیشتر در تالارهای پذیرایی و یا هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد زیرا باید در یک زمان به تعداد زیادی از مشتریان غذا ارائه دهید طراحی کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۲۰۰ سیخ به صورتی است که میتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید و آشپزخانه ی خود را نظافت کنید بنابراین شما میتوانید با وجود این وسیله ، محیط تمیزی در آشپزخانه خود داشته باشید.

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۰۰۰ سیخ

کباب ها تنوع بسیار بالایی دارند و این تنوع باعث شده از محبوبیت بالایی برخوردار باشند شما با کم یا زیاد کردن یک ماده ی خوراکی به کباب ها ، میتوانید کباب جدیدی خلق کنید و آن را مطابق با سلیقه ی خود تغییر دهید .

کباب پز تابشی ریلی اتوماتیک ۱۰۰۰ سیخ نسبت به دستگاه های مشابه خود ظرفیت کمتری دارد اما از نظر کارایی هیچ تفاوت چندانی ندارد این وسیله کاملا اتوماتیکی عمل میکند یعنی هم توانایی سیخ زدن کباب ها را دارد و هم توانایی پختن آن را . این وسیله ی چند منظوره حسابی کار شما را راه می اندازد و تهیه این دستگاه میتواند برای شما به صرفه باشد.

کباب پز نواری ۱۵۰۰ سیخ

کباب پز ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با یکدیگر از نظر سازوکار و یا طراحی بیرونی و هم چنین ظرفیت پخت کباب متفاوت است این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود بتوانید یک وسیله ی کارآمد را انتخاب کنید . کباب پز نواری ۱۵۰۰ سیخ یکی از همین تجهیزات است که میتواند دو طرف کباب را به طور یکنواخت بپزد. منبع تغذیه این دستگاه نیز گاز است .

کباب پز نواری ۵۰۰ سیخ

این که وسایل با کارایی های مشابه اما ظرفیت های مختلف طراحی شود حق انتخاب را به رستوران ها و تهیه غذاهای کوچک که تازه به کار خود مشغول شده اند را نیز میدهد زیرا هم قیمت این وسایل پایین تر خواهد بود و هم چنین با داشتن ظرفیت کمتر فضای کمتری را نیز در بر میگیرد که این نکته برای رستوران ها و به خصوص تهیه غداهای خانگی و کوچک بسیار حائزاهمیت است . کباب پز نواری ۵۰۰ سیخ توانایی پخت پانصد سیخ کباب که عرض آن نسبتا بزرگ باشد را دارد یعنی شما می توانید کباب هایی با عرض زیاد و در عین حال مغز پخت را برای مشتریان خود سرو کنید.

منبع:تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 201 تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:38

غدا نیاز همه ی موجودات زنده است .با گذر زمان تنوع بسیار زیادی در فرهنگ های غذایی ایجاد شده و هم چنین افراد علاقه مند به این حرفه، با ترکیبات جدید توانسته اند غذاهای جدیدی خلق کنند. یه طور کلی هر کس که به این هنر لذت بخش علاقه مند است میتوانند با اندکی برنامه ریزی و تلاش از این طریق کسب درآمد نیز داشته باشد.

فر ساندویچ و پیتزا

هیچ کس نمیتواند محبوبیت بالای غداهای فست فودی را میان مردم در هر سن و قشری را انکار کند.این  محبوبیت باعث شده تا فست فودی های فراوانی در سطح شهر تاسیس شود و مشتریان زیادی را برای خود جذب کند.

داشتن ابزار مناسب برای طبخ غذاهای فست فودی نیز یکی از نکات ابتدایی است که باید رعایت کنید برای مثال تهیه یک فر ساندویچ و پیتزا میتواند برای محیط هایی که فضای چندان بزرگی ندارند مناسب است زیرا این وسیله ی چند کاره است میتوانید به وسیله ی آن چندین غذای فست فودی را طبخ کنید.

این وسیله قابلیت پخت محبوب ترین غذای فست فودی یعنی پیتزا را نیز دارد.

گریل ذغالی ایستاده

غذاهایی که با گوشت طبخ می شوند محبوبیت بالایی دارند برای مثال میتوان از استیک نام برد. استیک انواع مختلفی دارد. میتوانید در تهیه آن از گوشت مرغ یا بوقلمون نیز استفاده کنید .

علاوه بر مزه دار کردن گوشت، نکته ای که دارای اهمیت است پخت آن است .که گوشت را نه زیاد خشک کند و نه خام بماند گریل ذغالی ایستاده وسیله ای است که به منظور طبخ انواع گوشت به صورت استیک و یا برگر تهیه شده است.

هودی که روی این دستگاه تعبیه شده توانایی خارج کردن بوی غذا را نیز دارد که همین امر باعث شده آشپزخانه شما از کثیفی ها در امان بماند.

فر ساندویچ چهار کاره رف دار

همان طور که پیدا است در هر کاری داشتن وسایل مورد نیاز و مربوطه به آن کار باعث میشود که بتوان در زمان صرفه جویی کرد و در نهایت نتیجه ی بهتری از کار را ارائه داد .

در یک فست فودی داشتن یک فر ساندویچ چهار کاره رف دار میتواند در کار شما سرعت ببخشد تا بتوانید در مدت زمان کمتری به مشتریان بیشتری خدمت رسانی کنید . این وسیله ی چند کاره علاوه بر داشتن صفحه برای گریل و یا کباب کردن ، قابلیت سرخ کردن انواع خوراکی ها مانند سیب زمینی را دارد که این قابلیت باعث شده شما با اختصاص دادن فضای محدودی از آشپزخانه خود چندین غذا را طبخ کنید.

فر مرکب ساندویچ و دیزی

خلاقیت در طراحی وسایل باعث شده که زندگی به سمت راحتی سوق داده شود یکی از این طراحی های کارآمد و بسیار جالب فر مرکب ساندویچ و دیزی می باشد . در این وسیله میتوانید هم یک دیزی اصیل ایرانی را طبخ کنید و هم میتوانید غذاهای ساندیچی را آماده کنید . نمیتوان محبوبیت غذاهای ساندویچی را در نظر نگرفت . برای این که اصالت رستوران شما حفظ شود و ساندویچ هایی که ارائه میدهید با دیگر غذاهای منوی شما مثل دیزی هماهنگ باشد، میتوانید از ساندویچ های سنتی مانند مغز و زبان استفاده کنید .

میز کار ساندویچی

این که مشتری مراحل آماده سازی غذای خود را ببیند و بتواند محتویات و هم چنین مقدار آن را خودش تعیین کند یک حق انتخاب محسوب می شود و باعث می شود که مشتریان احساس راحتی بیشتری داشته باشند .

میز کار ساندویچی وسیله ای است که با آن میتوانید در حضور مشتری و با انتخاب خود مشتری غذاهایی مانند ساندویچ را آماده کنید . این وسیله طراحی بسیار زیبایی دارد و ظاهر رستوران شما را چندین برابر زیبا میکند . هم چنین دور تا دور این دستگاه محافظی از جنس شیشه وجود دارد که باعث می شود که غذا تمیز بماند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:35

حرفه ی آشپزی و رستوران داری ،شغلی پیچیده و در عین حال لذت بخش است. میتوان حرفه ی رستوران داری را تنها حرفه ای در نظر گرفت که در آن تکرار وجود ندارد یعنی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود یک سبک جدیدی را فراهم کنید.

این که شما چه نوع غذایی را برای مشتریان خود سرو کنید تماما به توانایی ها و سلیقه ی شما بستگی دارد . به طور کلی میتوان گفت این حرفه با توجه به شرایط شما تغییر پذیر است .

اجاق گاز کته پز ۴ شعله

برنج در غذاهای ایرانی جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد . ترکیبات مختلفی که برای برنج وجود دارد برای مثال سبزی پلو و هم چنین شیوه های مختلف برای پخت برنج باعث شده این خوراک در زندگی روزمره ی ما نقش مهمی داشته باشد.

سبکی از پختن برنج که بسیار محبوب و لذیذ است کته است . که این سبک علاوه بر طعم بهتر خواص موجود در برنج را نیز حفظ میکند.

اگر قصد دارید غذاهای لذیذ شمالی نظیر میرزا قاسمی را در رستوران خود سرو کنید باید به فکر تهیه یک اجاق گاز کته پز ۴ شعله در آشپزخانه ی خود باشید . تعداد شعله های متنوع در این دستگاه باعث شده که شما بتوانید حتی برای آشپزخانه های کوچک نیز از این وسیله ی استفاده کنید.

اجاق کته پز ۱۲ شعله

رستوران های و تهیه غذاهای ایرانی که مشتریان بیشتری دارند و یا فضای آشپزخانه ی آن ها بزرگ تر است میتوانند برای طبخ برنج  از اجاق کته پز ۱۲ شعله استفاده کنند . با این وسیله میتوانید برنج را به صورت قالبی و با ظاهری زیبا طبخ کنید.

هم چنین میتوانید برای هر شعله از قالب های دونفره نیز استفاده کنید.این وسیله از گاز شهری تغذیه میکند بنابراین میتوان به راحتی در آشپزخانه صنعتی از آن استفاده کرد.

منقل کباب ذغالی فن دار

کمتر کسی وجود دارد که بگوید طرفدار کباب نیست .تنوع بالای این غذا باعث شده که افراد با سلایق مختلف نیز طرفدار این غذا باشند. علاوه بر داشتن مهارت در طبخ این غذا ، چیزی که بسیار حائز اهمیت است پختن آن بر روی دغال است که عطر و طعم این غذا را چندین برابر بهتر میکند.

منقل کباب ذغالی فن دار ابزاری است که به کمک آن میتوانید تعداد سی عدد سیخ کباب را روی آن طبخ کنید .

همان طور هم که از نامش پیدا است این وسیله با ذغال کار میکند که این امر باعث شده کباب چندین برابر بهتر شود.

 میز قصابی

خرد کردن انواع مرغ و گوشت آن هم در حجم بالا نیازمند داشتن میز قصابی می باشد زیرا این وسیله فضای کار را بالا می برد و فرد میتوانند به سرعت کار خود را پیش ببرد. چیزی که بسیار حائز اهمیت است نظافت این وسیله است .زیرا در مدت زمان کوتاهی باعث می شود فضای بوی بد مرغ یا ماهی بگیرد که این بسیار آزاردهنده استاین وسیله دچار اکسایش نمی شود و به راحتی میتوان آن را تمیز کرد. هم چنین به دلیل وجود چرخ در آن میتوان به آسانی آن را جا به جا کرد.

ترولی گرمکن غذا

برای سرو کردن غذا هیچ لزومی  وجود ندارد که شما یک رستوران داشته باشید ترولی گرمکن غذا یک وسیله ی سیار است که میتوانید از آن در پارک ها و یا دیگر فضاها استفاده کنید .

وجود یک سایه بان محافظ باعث شده که غذای شما از کثیفی ها در امان بماند هم چنین ساز و کار این وسیله به نوعی است که غذای شما را گرم نگه میدارد. وجود فضایی برای ادویه جات و ظروف یک بار مصرف نیز در این وسیله باعث شده تا شما بتوانید تمامی وسایل مورد نیاز خود را به راحتی حمل کنید.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 219 تاريخ : شنبه 20 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:37

هر کاری که ما در زندگی انجام میدهیم باید با چاشنی علاقه و استعداد همراه باشد زیرا هم انجام دادن آن کار را برای ما لذت بخش میکند و هم باعث می شود که ما در انجام دادن آن کار دقت بالایی داشته باشیم.

راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی و رستوران نیز یکی از مشاغلی است که دقت و علاقه باید در آن دو چندان باشد زیرا شما در طول روز با انبوهی از مشتریان که هر کدام سلیقه ی متفاوتی دارند مواجه هستید.این که شما  بتوانید نظر همه را جلب کنید کار دشواری است.

گرمکن غذا برقی صنعتی

گرم بودن غذا اهمیت بالایی دارد . در محیط های کار که دسترسی چندانی به وسایل برای آشپزی نیست گرمکن غذا برقی صنعتی گزینه ی مناسبی است زیرا شما میتوانید غذای خود را گرم کنید .این وسیله با تکنولوژی منحصربه فرد خود از سوختن غذای شما جلوگیری میکند ومیتواند در کمترین زمان ممکن غذای شما را گرم کند .

هزینه ی مناسب و هم چنین طراحی خاص این دستگاه موجب شده که بتوان از آن در بسیاری از مکان ها مانند مدارس نیز استفاده کرد.

دستگاه حلیم صاف کن

حلیم یک خوراکی بسیار محبوب است و کمتر کسی وجود دارد که این خوراکی را دوست نداشته باشد. ارزش غذایی بالای آن باعث شده که این خوراکی خوشمزه مورد توجه قرار بگیرد.

حلیم باید ظاهری صاف و یکدست داشته باشد به این منظور گوشت را باید به خوبی بکوبید اما برای اینکه بتوانید ظاهر حلیم را چندین برابر زیبا تر کنید به یک دستگاه حلیم صاف کن نیازمند هستید . این دستگاه چند جانبه توانایی صاف کردن خوراکی هایی مانند حلیم را نیز دارد برای مثال میتوان در طبخ حلیم بادمجان نیز از آن استفاده کرد.

کابینت آبچکان

نظافت در مشاغل رستوران داری حرف اول را میزند . شست و شوی صحیح ظروف و از همه مهم تر خشک کردن آن ها چیزی است که بسیار اهمیت دارد . این که قطرات آب پس از شست و شو روی آن ها نماند و باعث ایجاد لکه نشود بسیار مهم است کابینت آبچکان نیز ابزاری است که باید در هر آشپزخانه ای باشد . علاوه بر ظروف شما میتوانید میوه ها و دیگر مواد خوراکی را نیز در آن خشک کنید.

بدنه ی این وسیله کاملا ضد زنگ بوده زیرا این وسیله مدام در مجاورت آب قرار دارد.

کانتر گرم گازی

عاملی که در رستوران های ایرانی یک دغدغه محسوب می شود گرم ماندن غذا است زیرا نمیتوان مدام زیر اجاق را روشن نگه داشت زیرا غذا میسوزد و با خاموش کردن اجاق غذا سرد می شود .

کانتر گرم گازی ابزاری است که میتوان غذا را در آن در حد متعادلی گرم نگه داشت .گرم ماندن غذا باعث تازه ماندن آن نیز میشود.

نظافت این دستگاه بسیار ساده و امکان پذیر بوده بنابراین این دستگاه از همه نظر دارای استاندارد لازم است.

تنور گلی

نان در بسیاری از خوراک ها به خصوص خوراک های ایرانی اهمیت و جایگاه فراوانی دارد . بسیاری از غذاهای ایرانی هستند که با نان خورده می شوند حتی خوردن کباب با نان به جای برنج نیز بسیار لذیذ و پرطرفدار است.

تازه بودن نان همیشه دارای اهمیت فراوانی بوده زیرا که عطر نان حفظ شده و همچنین نان بافت نرم خود را حفظ میکند.

دستگاه تنور گلی برای رستوران هایی که میخواهند نان تازه را در منوی غذایی خود داشته باشند ضروری است . منبع تغذیه این دستگاه گاز است بنابراین میتوان به راحتی فضایی را در رستوران به این دستگاه اختصاص داد.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 319 تاريخ : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت: 17:04

در هر حرفه ای ، وسایل و ابزارآلات مدام در حال تغییر هستند که این تغییرات به طبع باعث راحتی بیشتر و هم چنین صرفه جویی در زمان می شود. اما در عین حال هزینه خرید این دستگاه ها نیز زیاد می شود که ممکن است تهیه این وسایل برای همه مقدور نباشد بنابراین شما باید تلاش کنید تا بتوانید یک مدیریت صحیح داشته باشید.

دستگاه پمپ پنیر داغ

این یک حقیقت است که غذا هر چقدر چرب تر باشد خوشمزه تر خواهد بود به شرط آن که این چربی از مواد خوراکی مانند پنیر گرفته شده باشد .پنیر پیتزا جزو آن دسته از مواد خوراکی است که طعم غذا را چندین برابر بهتر میکند هم چنین تنوعی که در آن وجود دارد باعث شده بتوان در بسیاری از غداها از آن استفاده کرد.

دستگاه پمپ پنیر داغ وسیله ای است که با آن میتوان ، نه تنها پنیر بلکه هر ماده ی خوراکی که به مایع تبدیل می شود را روی غذا بریزد که این امر علاوه بر طعم خوبی که به غدا میدهد باعث می شود ظاهر غدا چندین برابر زیباتر شود.

دستگاه پمپ سس استیل

سس ها در سرتاسر جهان تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام به منظور یک غدا ساخته شده برای مثال سس مخصوص گوشت و یا سالاد و...

وجود سس در هر رستورانی ضروری است زیرا این سس ها هستند که طعم غدا را تکمیل میکنند به خصوص غداهای فست فودی .دستگاه پمپ سس استیل وسیله ای است که گنجایش حجم بالایی از سس را دارد هم چنین جنس این دستگاه باعث شده که از فرسایش در امان بماند.

دستگاه عرق گیری

گیاهان سرشار از خاصیت هستند یک داروی طبیعی که بسیار بی ضرر است و میتواند جای بسیاری از داروهای شیمیایی را بگیرد . عرق گیاهان این خاصیت را در خود دارند که طی فرآیندی با استفاده از وسیله ی مورد نیاز بعنی عرق گیر صنعتی به دست می آید .از خاصیت درمانی آن ها که بگذریم ، بسیاری از غذاها و هم چنین نوشیدنی های ایرانی با استفاده از عرق گیاهان تهیه می شود که در دنیا بی نظیر است . این دستگاه با سازوکار منحصر به فردی که دارد میتواند حجم زیادی از عرق گیاهان را برای شما آماده کند.

آب میوه گیری صنعتی ۲ اسب

آب میوه جزو آن دسته از نوشیدنی های بسیار لذیذ و پرطرفدار است که باید در منوی تمامی بستنی فروشی ها باشد . چیزی که بسیار حائز اهمیت است تازه بودن آب میوه است زیرا با کهنه شدن آن علاوه بر بدشدن طعم ، تمامی خواص آن نیز از بین میرود بنابر این در هر آب میوه فروشی شما به یک آب میوه گیری صنعتی ۲ اسب نیازمندید .

این وسیله پرقدرت می تواند در زمان کوتاهی آب حجم بالایی از میوه ها را بگیرد که این امر برای آب میوه فروشی ها با مشتریان بالا بسیار ضروری است.

آبمیوه گیری صنعتی ۱ اسب

این که دستگاه های مورد نیاز در هر حرفه ای به اندازه ها و توانایی های مختلف ساخته میشود باعث شده که خریدار بتواند حق انتخاب داشته باشد بنابراین بتواند بهترین ها را انتخاب کند.

آبمیوه گیری صنعتی ۱ اسب ابزاری است که علاوه بر آب گیری میوه ها میتواند آب بسیار از سبزیجات و هم چنین مرکبات را نیز آماده سازی کند که این چندجانبه بودن دستگاه و هم چنین کارآمد بودن آن را اثبات میکند هم چنین موتور قوی این دستگاه باعث افزایش طول عمر آن نیز میشود.

 

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 224 تاريخ : شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:06

هر کس که قصد ورود به حرفه ی رستوران داری را دارد باید یک سری نکات و ریزه کاری هایی را در نظر بگیرد این عامل در موفقیت فرد تاثیر بسیار فراوانی دارد.

این که شما بتوانید یک منوی هوشمندانه تهیه کنید بسیار مهم است این بدین معنا است که غذاهایی که شما در رستوران خود سرو میکنید با یکدیگر هماهنگی داشته  باشد و از طرفی کیفیت مطلوب را نیز دارا باشد.

دستگاه مرغ بریان ۶ سیخ

برخی از غذاها هستند که در بسیاری از فرهنگ ها و رستوران ها مشترک هستند . برای مثال میتوان از مرغ نام برد که روش های متنوعی که برای پخت آن وجود دارد باعث شده این خوراکی در بسیاری از رستوران ها وجود داشته باشد .

در فست فودی ها نیز این غذا طرفداران فراوانی دارد.

دستگاه مرغ بریان ۶ سیخ وسیله ای است که به این منظور طراحی شده .تنوع در تعداد سیخ های آن باعث شده که شما بر اساس فضای رستوران خود تصمیم گیری کنید . ساز و کار این دستگاه یعنی به آرامی طبخ کردن مرغ باعث شده که مرغ کاملا پخته شود و حالت خشکی به خود نگیرد.

دستگاه مرغ بریان ۴ سیخ

این که شما بتواند مرغ بریان را در منوی رستورانی خود قرار دهید در فروش شما تاثیر گذار است زیرا این غذا بسیار محبوب است .تعداد سیخ های موجود در این دستگاه متنوع است که این عامل باعث شده هر رستوران و یا تهیه غذا با توجه به فضای موجود و غذاهای منوی خود تصمیم گیری کند دستگاه مرغ بریان ۴ سیخ وسیله ای است که میتواند مرغ را بریان کند و تنها تفاوت آن ظرفیت کمتر آن است.

دستگاه مرغ بریان ۳ سیخ

تهیه ابزارآلات در هر آشپزخانه ای در کار بسیار موثر می باشد زیرا کیفیت این وسایل در کیفیت غذا نیز تاثیر بسیار زیادی می گذارد .

هم چنین فضایی که این وسایل اشغال میکند بسیار مهم است زیرا بسیاری از رستوران ها هستند که فضای چندان بزرگی ندارد بنابراین انتخاب هوشمندانه وسایل بسیار اهمیت دارد .

دستگاه مرغ بریان ۳ سیخ با فضای بسیار کمی که اشغال میکند یک وسیله ی کارآمد حساب می شود هم چنین هزینه خرید این دستگاه به مراتب کمتر است و این خود میتواند برای کسانی که میخواهند تازه به حرفه ی رستوران داری مشغول شوند گزینه ی مناسبی باشد.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ

هر چقدر هم که بخواهیم به سلامتی خود اهمیت دهیم و غذای سالم مصرف کنیم،باز هم هر از چند گاهی هوس خوردن غذاهای فست فودی به سرمان میزند. اما در فست فودی ها هم غذاهای سالم وجود دارد که در عین داشتن طعم مطلوب آسیبی بر سلامتی ما وارد نمیکند.

مرغ و جوجه بریان جز این دسته محسوب می شود .

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ وسیله ای است که به این منظور طراحی و ساخته شده . کافی است که آشپز مرغ را حسابی طعم دار کند و در این دستگاه قرار دهد . کار با این وسیله راحت است و در عین حال غذایی محبوب را آماده سازی می کند.

فر کباب ترکی

غذای کباب ترکی همان طور که از نامش پیدا است یک غذای بسیار لذیذ برای کشور همسایه ما ترکیه است که البته در سراسر جهان و هم چنین ایران طرفداران بسیار زیادی برای خود جمع کرده است .

این غذای لذیذ که با مرغ و گوشت تهیه میشود برای آماده شدن و رسیدن به همان طعم اصلی خود نیازمند فر کباب ترکی است این دستگاه گوشت و یا مرغ را به آرامی طبخ و آماده ی خوردن میکند.

منبع: تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

 

 

 

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 ساعت: 16:44

یکی از لوازم صنعتی مورد نیاز در بیشتر رستوران ها،کافی شاپ ها، هتل ها و... دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی می باشد. این دستگاه ها به دلیل این که می توانند حجم بالایی را تحمل کرده و آب مقدار زیادی از میوه ها و مرکبات  را در سریع ترین زمان تهیه کنند برای مصارف صنعتی بسیار پرکاربرد می باشد گروه صنعتی ابتکار استیل توانسته است با برخورداری از بهترین امکانات و کادری مجرب به تولید بسیاری از آب میوه گیری های صنعتی بپردازد  در ادامه ی مطلب به معرفی برخی از این آبمیوه گیری ها از جمله دستگاه آبلیمو گیری ، دستگاه آب نارنج گیری، دستگاه آبغوره گیری و ... خواهیم پرداخت.

دستگاه آب نارنج گیری :

نارنج یکی از مرکبات پرطرفدار به شمار می آید و برای این که بتوانید آب نارنج را به مقدار زیاد و در سریع ترین زمان بگیرید می توانید از دستگاه آب نارنج گیری استفاده کنید، این دستگاه با قیمتی مناسب توسط گروه صنعتی ابتکار استیل به فروش می رسد، بخش هایی از دستگاه آب نارنج گیری که در تماس مستقیم با مرکبات قرار می گیرد از جنس آلمینیوم ساخته شده است.

دستگاه آب انار گیری :

آب انار یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار می باشد که در منوی تمامی آبمیوه فروشی ها قرار دارد ، با استفاده از این دستگاه می توانید آب انار را به صورت طبیعی و در سریع ترین زمان بگیرید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید، این دستگاه با وزن تقریبی 90 کیلوگرم از بهترین مواد و به صورت کاملا بهداشتی با رعایت نکات ایمنی ساخته شده است.

دستگاه آبغوره گیری:

از دیگر دستگاه های صنعتی که برای گرفتن آب میوه و مرکبات از آن استفاده می شود دستگاه آبغوره گیری و دستگاه آبلیمو گیری می باشد در فصل هایی که زمان گرفتن و نگهداری آبلیمو و آبغوره می باشد نیاز به این وسیله بسیار افزایش می یابد، این وسایل که در حجم صنعتی ساخته شده اند می توانند توسط بسیاری از مشاغل خریداری شده و نیاز مشتریان را برآورده سازد ابتکار استیل توانسته است با رعایت استانداردها و اصول ایمنی به تولید انبوه این دستگاه ها بپردازد و رضایت بسیاری از خریداران را  جلب کند.

دستگاه آب گوجه گیری پرسی :

از این دستگاه برای مشاغل صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود یکی از مهم ترین موارد استفاده از  دستگاه آب گوجه گیری پرسی  تهیه ی رب می باشد، با دستگاه آب گوجه گیری پرسی می توانید در عرض یک ساعت در حدود 700 تا 800 کیلوگرم گوجه را آب گیری کنید. طراحی این محصول به گونه ای است که می تواند به راحتی آب گوجه را از پوست آن تفکیک کند.

منبع : تجهیزات آشپزخانه صنعتی ابتکار استیل

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 252 تاريخ : شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 19:20